Кадіївський педагогічний коледж



Про проведення заходу «Гендерна освіта та самореалізація особистості»

В рамках Днів науки ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», що проходили з 02.04.24 по 30.04.24 у ВСП Кадіївський педагогічний фаховий коледж зі здобувачами освіти 31 групи спеціальності 012 Дошкільна освіта, 31 групи спеціальності 231Соціальна робота 19.04.24р. було проведено науково-практичний вебінар за темою: «Гендерна освіта та самореалізація особистості» Захід проходив в онлайн-форматі з використанням платформи Google meet.

Метою заходу було сприяти становленню активної позиції особистості в реалізації ідеалів і цінностей гендерної демократії в Україні, усуненню дискримінації та захисту прав жінки. Сформувати мотивацію й основні вміння особистості бути вільними від гендерних стереотипів, відповідальними за свою поведінку та міжособистісні взаємини, рівними в самовираженні, самоствердженні та самореалізації в усіх сферах життя демократично орієнтованого суспільства, незалежними від традиційних поглядів на роль і місце жінок і чоловіків у сучасному суспільстві.

Відповідно до плану здобувачка освіти групи 31 СР Штоколова О. змістовно розкрила питання вебінару: Гендерна культура, як результат гендерної освіти і виховання. Вона зазначила, що гендерне виховання виходить з того, що людина – не абстрактна нейтральна цілісність, а жінка та чоловік, у їхній рівноправності, самовираженості й самоствердженості, що є найважливішим із соціальних орієнтирів у всіх сферах життя демократичного суспільства.

Здобувачка освіти 31 групи СР Коновалова А. наголосила на необхідності подолання гендерної асиметрії, як механізму регулювання соціальних конфліктів. Вона акцентувала увагу на те, що цінностями гендерної культури є гендерна грамотність, сформована мотивація до рівноправної участі чоловіків і жінок у суспільному житті та реалізації своїх гендерних прав і свобод, гендерна самоосвіта як набуття власного досвіду з гендерної збалансованості.

Оляніцька Л., студентка групи 31 ДО виступила з актуальним повідомленням про гендерне виховання дітей дошкільного віку. Вона визначила, що при організації колективних творчих заходів вихователю бажано провести діагностику рівня сформованості гендерних стереотипів у дитячому колективі. Залежно від її результатів вибираються форми та методи гендерного виховання.



Студентами групи 31 ДО Засядьвовк В., Чорна Т., відповідно до запропонованого плану вебінару були підготовлені доповіді «Попередження гендерного насильства в українському суспільстві».

Здобувачі освіти продемонстрували достатній рівень знань з питань вебінару, досконало та змістовно розкрили актуальність теми.

Отже, дійшли висновку, що в сучасних умовах оволодіння гендерною системою знань сприяє формуванню світоглядних орієнтацій особистості, створенню власної життєвої філософії, її самоідентифікації та самореалізації в кожній із сфер суспільства.







© ВСП «Кадіївський педагогічний фаховий коледж Державного закладу «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», 2016